.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛
خبر جدید درباره متقاضیان دریافت یارانه دستمزد / داوطلبان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح چه شرایطی باید داشته باشند؟
شمال نیوز : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح جدیدی را با عنوان طرح یارانه دستمزد به اجرا آورده است تا هزینه اشتغال نیروهای جدید برای کارفرما کمتر شود.
خبر جدید درباره متقاضیان دریافت یارانه دستمزد / داوطلبان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح چه شرایطی باید داشته باشند؟

به گزارش شمال نیوز ،  بر اساس آخرین نتایج اجرای طرح یارانه دستمزد بیش از ۴۳هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده‌ و بیش از ۳۷هزار نفر قرارداد بسته و جذب بازار کار شدند.

 

مطابق تازه‌ترین نتایج گزارش عملکرد اجرای طرح یارانه دستمزد حاکی از آن است که تاکنون ۴۳ هزار و ۴۴۱ نفر از کارجویان و متقاضیان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۷هزار و ۲۲۸ جوینده کار قرارداد بسته و جذب بنگاه شده‌اند. ۷۰۱۸ کارفرما نیز در این طرح ثبت نام و اقدام به جذب نیروی کار کرده‌اند.

 

متقاضیان و داوطلبان برای بهره‌مندی از مزایای طرح یارانه دستمزد باید مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر داشته باشند و سن آنها از ۳۷سال تمام بیشتر نباشد؛ شرط سنی برای زنان سرپرست خانوار جوینده کار نیز تا سقف ۴۵سال تعیین شده است.

 

کارجویان و کارفرمایان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت یارانه دستمزد می‌توانند به سامانه وزارت کار به نشانی https://pyd.mcls.‌gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح یارانه دستمزد را با هدف کاهش هزینه‌های اشتغال نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری و توسعه تولید و اشتغال، افزایش فرصت‌های شغلی در بازار کار و حمایت از بنگاه‌های بخش تعاونی و خصوصی به اجرا درآورده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.673 seconds.